2013. január 21., hétfő

Balea Cseresznye és Mandula Tusfürdő

Sziasztok!

A mai alany a Balea Cseresznye és Mandula Tusfürdő.




Illat: Nagyon szeretem. Sokak szerint marcipán illatú. Nem az. Már csak azért sem, mert nem szeretem a marcipánt. Ezt viszont igen. Komolyabbra fordítva, én érzem benne külön a cseresznyét, meg külön a mandulát, de nagyon jó a kettő együtt.
Az illata sajnos nem sokáig marad meg a bőrön, amit kicsit sajnálok, de zuhanyzás közben olyan erős az illata -tiszta kényeztetés a lelkemnek :)

Állaga: kicsit folyósabb, ami nem zavar, mert tusfürdőt sose kenek a bőrömre. Mindig a bevizezett zuhanypamacsomra öntöm a tusikat, felhabosítom és utána jól végigdörzsölöm magam.
Iszonyat jól habzik így kevés is elég belőle. A legtöbb tusfürdőm ott bukik el, hogy sok kell a pamacsra, hogy felhabozzon és az egész testemre elég legyen.


Kiadósság: Ezt már vagy két hónapja használom, és még az 1/3-a megvan.  Más tusfürdőt ennyi idő alatt már ki szoktam végezni.

Hatás: A bőrömet nem szárítja -bár nem is hidratálja. De tökéletesen tisztít. Végül is ez a dolga. Az árát mindenképp megéri.

Csomagolás: nagyon kis aranyos csomagolása van, cukik a sütik. A kupakja könnyen nyílik, jól záródik. Az egész nagyon rendben van

Ára: 299Ft/300 ml

Mióta megvan vigyorgok a zuhany alatt, mint valami idióta :D

Remélem, mire elfogy lehet még kapni a Dm-ben, merthogy limitált a kis drága.
Gondolkoztam, hogy fel kellene belőle tankolni, pláne, hogy nem is drága, de mostanában épp azon dolgozom, hogy jelentősen csökkentsem a "raktáron lévő" pipere cuccok létszámát. De aztán ki tudja? 


További szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Nekem a csokis - fügés változat jobban bejött. :)

    VálaszTörlés
  2. Marcipánmarcipánmarcipánmarcipánmarcipán! ÉS imádom!:]

    VálaszTörlés
  3. Én is beszereztem és imádom az illatát. Amúgy a csokis fügés sem kutya :-)

    VálaszTörlés